Μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν που δεν επιθυμείτε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε.

 

Πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να περιλαμβάνεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς. Όλα τα εμπορεύματα πρέπει να έχουν όλες τις ετικέτες που επισυνάπτονται. Εξαιρούνται από τη διαδικασία επιστροφών & αλλαγών τα αξεσουάρ για τα μαλλιά, προϊόντα ομορφιάς, σκουλαρίκια, εσώρουχα και κορμάκια για λόγους υγιεινής. Τα μαγιό που επιστρέφονται πρέπει να έχουν την προστατευτική ταινία υγιεινής άθικτη..

 

Τα εμπορεύματα με την ένδειξη “Clearance” ή “Sales” μπορούν να επιστραφούν μόνο με πίστωση.

 Όλες οι επιστροφές υποδημάτων πρέπει να περιλαμβάνουν το αρχικό κουτί παπουτσιών στην αρχική του κατάσταση.

Επιστροφή

Μπορείτε να ξεκινήσετε την επιστροφή συμπληρώνοντας τη φόρμα 

Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

 

    1. Επιστροφή χρημάτων

 

Πραγματοποιείται μέσα σε 7-10 εργάσιμες ημέρες, είτε μέσω κατάθεσης στον λογαριασμό σας αν έχετε κάνει την παραγγελία με αντικαταβολή είτε με επιστροφή στην κάρτα σας αν έχετε κάνει την παραγγελία με πιστωτική/χρεωστική. Η επιστροφή χρημάτων με πίστωση υποβάλλεται χωρίς χρέωση, ενώ επιστροφή στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας (π.χ. πιστωτικής κάρτας, τραπεζικού λογαριασμού σε περίπτωση αντικαταβολής) θα απαιτήσει ένα τέλος αποστολής των 4,5 ευρώ, το οποίο αφαιρείται από το ποσό που πρέπει να επιστραφεί σε εσάς Το ποσό που επιστρέφεται είναι το σύνολο της αξίας των προϊόντων και όχι τα έξοδα αντικαταβολής.

 

    1. Αλλαγή με άλλο προϊόν:

 

Ο αριθμό της παραγγελίας σας, θα πρέπει να είναι γραμμένο στο εξωτερικό της συσκευασίας. Πραγματοποιείτε τη νέα παραγγελία σας, στα σχόλια της οποίας θα γράφετε ‘Αλλαγή και τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας’. Μόλις λάβουμε την επιστροφής σας και την ελέγξουμε, η νέα παραγγελία φεύγει από εμάς. Αν η αξία της νέας σας αγοράς είναι μικρότερη της αρχικής, πραγματοποιείτε πίστωση για επόμενη αγορά.

 

Η αποστολή για την επιστροφή του δέματος γίνεται αποκλειστικά μέσω της Acs .Τα έξοδα μεταφοράς για την πρώτη σας αλλαγή καλύπτονται από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ξανά το προϊόν που παραλάβετε η χρέωση(€5) επιβαρύνει εσάς.

Ελαττωματικό Προϊόν

 

Εάν λάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο:  returns@pikok.gr αναφέροντας όλες τις λεπτομέρειες προκειμένου να μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε πώς θα προχωρήσουμε με την επιστροφή.