Δεν σας έχουμε συνηθίσει σε τέτοια άρθρα, αλλά είναι κατι που μας απασχολεί το τελευταίο διάστημα. Υποθέτουμε, οχι μόνο εμάς. Ακούμε όλο και περισσότερο τις επιχειρήσεις να προβληματίζονται για τα social.
Απαιτούν πολύ χρόνο και πλέον ο αλγόριθμος δεν σε εμφανίζει εαν δεν κάνεις πληρωμένες διαφημίσεις ή κατι που θα γίνει viral.
Σαν εταιρεία, Pikok.gr, είμαστε σε όλα τα social. Αγάπη μας,εως τώρα, είναι το Instagram. Πρόσφατα αποκτήσαμε και λογαριασμό στο TikTok γιατί ακούγαμε απο όλους, δεν γίνεται να μην έχεις ΤikΤok.
Αφού δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα και την απήχηση που περιμέναμε, προσπαθήσαμε να δούμε τι φταίει. Δεν είχαμε αμφιβολία για το περιεχόμενο μας. Διαβάσαμε πολύ και τα συγκεντρώσαμε παρακάτω.
Πάμε να δούμε τα βασικά για το TikTok
Tο TikTok έχει καταλάβει τον κόσμο, ξεκίνησε ως πλατφόρμα για χορό και συγχρονισμό των χειλιών και είναι πλέον η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις παγκοσμίως τα τελευταία δύο χρόνια.
Το TikTok χρησιμοποιείται από σχεδόν τους μισούς επιχειρηματίες και ολοένα και περισσότεροι αναμένεται να ενταχθούν μέχρι το τέλος του 2024.
Ποια πλεονεκτήματα έχει το TikTok για τις επιχειρήσεις;
Οι χρήστες του TikTok είναι πρόθυμοι καταναλωτές και απολαμβάνουν να βλέπουν επωνυμίες στην πλατφόρμα. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν πραγματοποιήσει αγορές από τα βίντεο προϊόντων που έχουν δει. Επιπλέον, το 70% των χρηστών είπε ότι το TikTok τους βοηθά να βρουν μικρές επωνυμίες που ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής τους.
Ποια μειονεκτήματα έχει το TikTok για τις επιχειρήσεις;
Το TikTok δεν είναι πάντα κατάλληλο για κάθε επιχείρηση. Αν και πρακτικές όπως το influencer marketing μπορεί να είναι κερδοφόρες για ορισμένους, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν influencers που ταιριάζουν με την επωνυμία τους. Για μικρές εταιρείες αυτό ειναι πολύ κοστοβόρο και εαν δεν διαθέσουν αυτό το κεφάλαιο, είναι μονόδρομος η απαιτητική συνεχόμενη δουλειά. Επίσης για όσους δεν το γνωρίζουν, το κόστος των διαφημίσεων του TikTok είναι λίγο απλησίαστο.
Περα απο την προώθηση, φυσικά για να φτάσεις εκει, θα πρέπει να εχεις αφιερώσει αρκετό χρόνο και χρήμα για τη δημιουργία περιεχομένου.
Πως τα βλέπεις μέχρι τώρα;
Συμβουλές
Συμβουλές για να τις ακούμε και εμείς.
Αν πρόκειται να δημιουργήσετε λογαριασμό στο TikTok σαν επιχείρηση και δεν κανετε πλάνο, να αναλύσετε στρατηγικά τις κινήσεις σας, αυτός ο χρόνος είναι πιθανώς καλύτερα να χρησιμοποιηθεί αλλού. Εάν εσείς δεν έχετε τις γνώσεις να κανετε στρατηγικά πλάνα, υπάρχουν επιχειρήσεις που μπορούν να το αναλάβουν αυτοί αντί για εσάς.
Πριν ξεκινήσεις
Απάντησε στην ερώτηση: Γιατί πρέπει να είναι στο TikTok.
Έχεις τα εφόδια και τη δημιουργικότητα για να κάνεις αυτό και να εχει ανταπόκριση;
Έχεις χρόνο να το κάνεις;
Είναι το κοινό σου ακόμη εκεί;
Ποιοι και πού είναι τα κοινά-στόχοι;
Ποιοι πόροι είναι διαθέσιμοι;
Ποια είναι η ιστορία που λέγεται;
Σκεφτείτε τις δυνατότητές σας. Το άλμα σε άλλη πλατφόρμα θα σας αφαιρέσει χρόνο που ίσως θα μπορούσατε να ξοδέψετε με πιο παραγωγικό τρόπο.
Κάτι εξίσου σημαντικό
Είναι σημαντικό να εξετάσετε ποια ιστορία θέλει να πει η εταιρεία σας. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αυθεντικότητα και ο αυθορμητισμός είναι βασικοί παράγοντες που προσελκύουν τους χρήστες. Για παράδειγμα, εάν η προσωπικότητα της επωνυμίας σας είναι σοβαρή, αλλά το περιεχόμενο σας στο TikTok είναι σαχλό για να προσελκύσετε, τότε υπάρχει μια ασυμφωνία που θα μπερδέψει και θα αποστρέψει τους πελάτες σας.
Δεν χρειάζεται να βρίσκεστε σε κάθε πλατφόρμα, αλλά πρέπει να είστε στις πλατφόρμες που έχουν νόημα για εσάς.
Το TikTok μπορεί να είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για εταιρίες για την προώθηση προϊόντων και τη δημιουργία εικόνας επωνυμίας. Ωστόσο, οι εταιρείες θα πρέπει να σταματήσουν και να εξετάσουν πώς θα ταίριαζαν στον κόσμο του TikTok. Εάν η εταιρεία μεταπηδήσει στην πλατφόρμα χωρίς να σκεφτεί το κοινό-στόχο, τους πόρους, την εικόνα της επωνυμίας και τις τρέχουσες πλατφόρμες, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι αναποτελεσματικό περιεχόμενο, σπατάλη ενέργειας και χρήματος.
Το να αφιερώνετε χρόνο για να εξετάσετε στρατηγικά κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων πριν τη χρησιμοποιήσετε είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο.
Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε, θα χαρούμε να ανταλλάξουμε απόψεις.
Βρες μας στα social pikok.gr
Pikok Team